Termeni și condiții – Fresh Carpet – Spălătorie de covoare
Compania
Societatea comercială VINETI GRUP S.R.L., CIF RO48815955, J22/2896/2023, reprezentată legal prin Baciu Andrei Neculai, în calitate de administrator.
Servicii
- Spălătoria Fresh Carpet oferă servicii profesionale de spălare covoare si tratament cu ozon;
- Serviciile Fresh Carpet pot fi comandate atât de persoane fizice cât și de persoane juridice;
- Comenzile se pot face telefonic, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 17:00 și sâmbata, în intervalul orar 08:00 – 14:00, la numărul de telefon 0771.374.545 sau oricând prin intermediul website-ului www.freshcarpet.ro;
- Programările se fac în ordinea primirii comenzilor, în funcție de capacitatea de procesare și de transport a firmei;
- Comenzile vor fi programate pe zile pentru ridicare și livrare;
- Măsurătorile covoarelor se vor realiza la punctul de lucru Fresh Carpet, formula de calcul fiind următoarea: lungimea covorului înmulțită cu lățimea covorului, indiferent de forma acestuia (rectangulară, ovală, rotundă, etc.);
- Pentru covoarele cu suprafața totală mai mică de 1 mp, Fresh Carpet va tarifa contravaloarea serviciilor de spălare pentru 1 mp;
- Plata serviciilor se va face la momentul livrării, cash sau card;
Transport, Ridicare și Livrare
- Ridicarea și livrarea se fac de la/la ușa clientului;
- La ridicarea covoarelor, acestea trebuie predate de către client reprezentantului Fresh Carpet, rulate (cele mari) sau împachetate (cele mici);
- La ridicarea covoarelor, clientul va primi un bon de comandă;
- Restituirea covoarelor se face pe baza prezentării bonului de comandă, în original;
- În cazul în care livrarea covoarelor nu a putut fi realizată din motive independente de voința Fresh Carpet (ex: lipsa clientului la adresa de livrare), clientului i se va comunica printr-un mesaj de tip SMS: data și ora la care s-a încercat livrarea precum și un număr de telefon la care poate obține informații;
- Covoarele neridicate în termen de 30 de zile sunt considerate abandonate și intră în proprietatea Fresh Carpet;
- Termenul standard de livrare este de 72 de ore din momentul ridicării covoarelor;
- Termenul de predare pentru urgențe este de 24 de ore din momentul preluării covoarelor.
Promoții
Campaniile promoționale vor fi anunțate prin mijloace specifice (web, sms, facebook, newsletter);
Limita de răspundere – condiții generale
Rolul acestui document este să îl informeze pe client ca în urma spălării covoarelor, acestea se pot deteriora din cauza unor defecțiuni provenite din insuficiența rezistenței țesăturii și a cusăturii, din insuficientă rezistență a coloranților, sau datorită viciilor ascunse, defectelor din fabricație etc.
Covorul este spălat cu acordul clientului, acesta fiind cel care a solicitat serviciile Fresh Carpet, după ce a verificat eticheta covorului și s-a asigurat că procesul de spălare Fresh Carpet afișat pe site www.freshcarpet.ro este cel recomandat de producator și nu aduce daune covorului.
Prin lansarea comenzii, clientul confirmă că a citit și acceptat clauzele de mai jos și plata serviciului:
- Spălarea covoarelor se face cu apă și detergent cu ajutorul utilajelor şi echipamentelor specializate. Uscarea se face în încăperi special amenajate cu temperatură controlată.
- Fresh Carpet este absolvită de răspundere în cazul în care covorul se deteriorează în urma proceselor de spălare/uscare din cauza unor vicii ascunse (ţesătură nerezistentă la apă, culoare destabilizată, ţesături de surfilare desprinse, franjuri deterioraţi, crăpături sau taieturi apărute pe
spatele covorului, desprinderea părţilor cauciucate, desprinderea lipiturilor de bordură, ţesaturi afectate de molii, mucegai sau alţi factori externi). - Fresh Carpet nu îşi asumă respunderea pentru covoarele din piele, blană naturală, mătase sau pentru cele care au porțiuni din aceste materiale, aceste articole fiind spălate și uscate exclusiv pe răspunderea clientului.
- Fresh Carpet nu verifică etichetele covoarelor referitoare la recomandarea producatorului în ceea ce privește procesul de curățare. Sarcina aceasta intră în grija exclusivă a clientului, iar predarea comenzii pentru spălare la Fresh Carpet se face pe răspunderea acestuia.
- Fresh Carpet nu poate garanta eliminarea tuturor petelor dificile.
- Fresh Carpet nu este răspunzătoare pentru neexecutarea prestațiilor în termen, datorită unor cauze fortuite sau forță majoră cum ar fi lipsa energiei electrice, lipsa presiunii apei, etc. În aceste cazuri se va afișa ziua când poate reveni clientul.
- În cazul furtului prin efracție a covoarelor (furt constatat de organele de poliție), clientul va fi despagubit după ce a facut dovada valorii produsului. Fresh Carpet va stabili împreuna cu clientul valoarea despăgubirii. La toate produsele indiferent de valoarea lor, se admite o uzură de 30% ce va fi scăzută din prețul final de despăgubire.
- Restituirea covoarelor se face numai în baza prezentării bonului de comandă în original. Clientul are dreptul de a verifica covorul la preluare.
- Eventualele reclamații trebuie făcute în momentul ridicării/primirii covoarelor. Reclamațiile ulterioare nu se iau în considerare.
- Covoarele neridicare în termen de 30 de zile se consideră abandonate.
- Fresh Carpet își rezervă dreptul de a refuza covoarele ce prezintă grad de uzură avansat, sunt foarte murdare și au urme evidente de excremente animale sau umane, viermi, urme de voma, sau emană mirosuri dezagreabile.
- Termenul de predare al covoarelor către client este de 3 zile lucrătoare.
Încredințarea covoarelor către Fresh Carpet – Spălătorie de covoare reprezintă acceptul tuturor termenilor si condițiilor generale, afișate pe site-ul www.freshcarpet.ro și pe spatele bonului de comandă.
Aceste clauze reprezintă un contract între client și Fresh Carpet – Spălătorie de covoare, și se consideră acceptat necondiționat de ambele părți.
Fresh Carpet își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile fără o notificare prealabilă.